vineri, 9 martie 2012

DE CITIT

salut...de mult am vrut sa imi fac si eu un blog,astazi in sfarsit m-am hotarat sa ma apuc de treaba,de ce am vrut sa am si eu blogul meu pentru ca imi plac prieteni si sper ca cu ajutorul acestui blog sa imi fac prieteni noi si multi si sa invatam uni de la alti cite ceva.Eu tin sa va spun ca sunt o varsatoare care se plictiseste repede de lucrurile neinteresante si ca am fost crescuta de bunici la tara,asa ca am avut si mi-a placut sa invat multe lucruri plus ca si eu am mai invatat singura multe lucruri,neavant o mama care sa ma invete,asa ca de azi m-am hotarit sa invat si eu la randul meu pe alte persoane interesate de ce voi scrie si ce voi face eu aici...va pup,sper sa mearga treaba si sa imi fac multe prietene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu